Online ondersteuning met focus op trainingen en backoffice
In mei 2024 ben ik aan de slag gegaan voor Vivic. De ondernemers van Vivic richten zich volledig op het ontwikkelen en verzorgen van trainingen. Door de groei van hun bedrijf ontstond er behoefte aan structurele ondersteuning bij kantoormanagement, dat hen te veel tijd en energie kostten.
Ik bood online en op de achtergrond ondersteuning bij verschillende administratieve en organisatorische werkzaamheden. Bijvoorbeeld het communiceren met (nieuwe) deelnemers aan de trainingen, het aanvragen van inlog-codes bij de gemeenten voor het mogelijk maken van de zelfstudie onderdelen, het beheren en plannen van afspraken en het regelen van geschikte trainings- en opleidingslocaties. Het verwerken en updaten van de mutaties voor de online trainingen en zelfstudie onderdelen, zodat de trainingen de kwaliteit behouden die nodig is.
Met de ruime ervaring die ik heb op het gebied van administratieve en facilitaire dienstverlening, was er voor Vivic veel toegevoegde waarde om hen te ondersteunen en te ontzorgen op veel vlakken. Zelfstandig werken, snel schakelen en meedenken in oplossingen is voor hen belangrijk.
Klaar om werk uit handen te geven?